19th Ave New York, NY 95822, USA

قوانین و مقررات وب سایت

این قوانین و مقررات همچون توافق نامه ای در نظر گرفته شده تا با ایجاد یک چارچوب بین شرکت حاتمی جنرال ترادینگ و مشتری در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده، مشکلی ایجاد نشود. توافق برای همکاری با شرکت حاتمی جنرال ترادینگ از سوی مشتری به معنای پذیرش شرایط ذیل می باشد. توصیه می شود موارد زیر را به طور دقیق مطالعه کنید و به درستی با قوانین تعیین شده از سوی شرکت آشنا شوید.

مقررات عمومی 

تمامی فعالیت های شرکت حاتمی جنرال ترادینگ بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین گمرک است. از مشتری و کاربران سایت این انتظار می رود تا قوانین زیر را بپذیرند و ما هم از سوی دیگر موظف هستیم تا تمامی حقوق کاربران در این سایت رعایت و حفظ می شود.

تعهدات مشتریان 

مشتریان موظف اند نسبت به قوانینی که در نظر گرفته شده است متعهد باشند:

1: فعالیت کاربران و مشتریان سایت باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی باشد.

2: حداقل سن برای همکاری با این شرکت 18 سال می باشد.

3: هرگونه فعالیت که باعث ایجاد مزاحمت برای کارمندان و به زیرسوال بردن اعتبار حاتمی جنرال ترادینگ شود، همکاری ما با مشتری برای همیشه قطع و به مراجع ذیصلاح برای پیگرد قانونی، اطلاع داده خواهد شد.

4: مشتری باید برای همکاری بهتر، اطلاعات دقیق درباره فعالیت خود را در اختیار شرکت حاتمی جنرال ترادینگ قرار دهد. در صورتی که اطلاعات مورد نظر را، نادرست ارائه دهد شرکت با توجه به قوانین خود، قادر است تا همکاری خود را قطع نماید.

پشتیبانی

مشاوران کسب و کار و پشتیبانی فنی حاتمی جنرال ترادینگ در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. در بعضی از مواقع ممکن است به دلیل حجم بالای تماس ها، قادر به پاسخگویی نباشند. لذا پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

حاتمی جنرال ترادینگ نسبت به تمام وظایف و قوانین خود پایبند است و تمام تلاش خود را در جهت انجام  اصولی وظایف می کند.