19th Ave New York, NY 95822, USA
  • بسیاری از کشور های دنیا به منظور ارتباط با دیگر جهانیان از بازرگانی و واردات و صادرات کالا استفاده می کنند. برای انجام این کار ها نیاز است تا زیر ساخت و ابزار های مناسب فراهم شود. کشتی تجاری یکی از این وسایل است که می تواند به افراد در این نوع فعالیت ها کمک کند.

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه


ابزار های مناسب دیگری نیز وجود دارند که به آسان تر شدن این کار کمک می کنند. اما کشتی تجاری وسیله ای است که با ترکیب چند نوع از آن ها بسیار کاربردی تر است. در این مقاله از سایت ترخیص کالای حاتمی انواع این ها را معرفی خواهیم کرد.

کشتی تجاری چیست؟؟

برای انتقال کالا ها از کشوری به مکان دیگری از دنیا باید از وسایل نقلیه بهره بگیرند. هواپیما ها به دلیل این که نمی توانند بار زیادی را تحمل کنند بستر خوبی برای این کار نمی باشند. ماشین های سواری و باری نیز به خاطر زیر ساخت های نامناسب نیز امکان استفاده از آن ها وجود ندارد.

با بررسی تمامی این فاکتور ها و تحلیل برخی از وسایل نقلیه می توان این برداشت را کرد که حمل و نقل آبی برترین گزینه برای تبادل کالا میان کشور ها است. برای انجام این کار کشتی تجاری مناسب ترین ابزار است این وسیله توسط بسیاری از کمپانی ها و شرکت های جهان تولید می شوند که هر کدام برتری های خاصی نسبت به دیگری دارند.

کشتس تجاری
امن الکترونیک

برای داشتن یک تجارت بی نقص و سود ده لازم است تا با دانش و اطلاعات کافی در این زمینه قدم برداریم. شرکت ترخیص کالای حاتمی با دز دست داشتن متخصصانی حرفه ای در این زمبنه تمامی نکات مورد نیاز برای انجام یک بیزینس بی نقص را آموزش می دهند. جهت دریافت اطلاعات و مشاوره های بیشتر به قسمت پشتیبانی سایت مراجعه فرمایید.

شرکت های زیادی در حوزه تولید کشتی تجاری فعالیت می کنند و انواع آن ها را تولید و به بازار ارائه می دهند. تعدادی از آن ها فاکتور هایی را دارند که آن ها را نسبت به دیگر انواعشان برتر و بهتر می کند که این عوامل عبارتند از:

. میزان تحمل بار

. سرعت و قدرت موتور

. تجهیزات و امکانات کشتی تجاری

1.میزان تحمل بار

یکی از فاکتور هایی که کشتی تجاری تولید شده را نسبت به دیگر انواع آن ها برتر می کند میزان تحمل باری است که آن وسیله نقلیه می تواند تحمل کند هر چه این مقدار بیشتر باشد آن نوع  نسبت به دیگری بهتر است.

2.سرعت و قدرت موتور

کشتی تجاری
امن الکترونیک
سرعت و قدرت موتور های کشتی تجاری را یکی از مهم ترین فاکتور های برتری آن ها می دانند. این میزان را معمولا با اسب بخار یا وات تعیین می کنند که مقیاس آن بسته به کشور سازنده است و می تواند بر تمامی ساختار های یک وسیله تاثیر گذار است.

3.تجهیزات و امکانات کشتی تجاری

یکی دیگر از عواملی که  کشتی تجاری را نسبت به دیگر انواع آن برتر خواهد کرد امکاناتی است که درون یک کشتی وجود دارند. تجهیزات رفاهی، تجاری، صنعتی و …. در این دسته قرار دارند.

در ادامه بخوانید: استاندارد اجباری چیست؟

برترین کشتی تجاری

کشتی باربری
امن الکترونیک

کشتی تجاری جنرال کارگو

یکی از انواع کشتی تجاری که برای انتقال کالای های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد مدل جنرال کارگو است. برخی از وسایلی که این نوع توانایی حمل آن ها را دارد عبارتند از: ماشین آلات سنگین و سبک، محصولات جنگلی، مواد غذایی و کاتینر های سبک.

کشتی فله بر خشک

این نوع از کشتی تجاری که قابلیت انتقال کالا تا 40000 تن را دارد. می تواند وسایلی همانند ذغال سنگ، غلات، سنگ معدن و …. را دارد. از این نوع وسایل حمل و نقل نمی توان برای اجناس مرطوب یا خیس استفاده کرد.

کشتی نفتکش

همان طور که از نام این کشتی تجاری معلوم است برای صادرات و واردات محصولات نفتی شامل: گازوییل، بنزین و انواع روغن ها از آن استفاده می شود. این وسیله نقلیه به دلیل تعبیه شدن مخازنی مخصوص این کار بهترین گزینه برای انتقال این دسته از محصولات هستند.

کشتی های رو-رو

یکی از دیگر انواع کشتی تجاری می توان به این نوع اشاره کرد که برای انتقال وسایل حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی استفاده می شود اشاره کرد. تجهیزاتی همانند قفل برای چرخ ها و یا زنجیر برای نگه داشتن محصولات در این نوع وجود دارد که استفاده از آن را پر طرفدار تر کرده است.

کلام پایانی

انواع بیشتری کشتی تجاری وجود دارند که برای انتقال کالا ها می توان از آن ها استفاده کرد اما برای بهتر انتخاب کردن لازم است تا با بررسی تمام فاکتور ها و تجهیزاتی که در آن نوع وجود دارد بهترین گزینه را مناسب با کار خود برگزینیم. برای انتقال کالا ها ومخصولات نیاز است تا با گرفتن مشاوره از متخصصان خبره در این حوزه دانش خود را در این زمینه بالا تر ببریم تا یک بیزینس بی نقص انجام دهیم. شرکت  ترخیص کالای حاتمی با در دست داشتن مشاورانی حرفه ای تمام این نکات را به افراد مورد نیاز ارائه می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هرکدام از شعبات و دفتر مرکزی با بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

نظر بگذارید